close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סינרגיה – אטרקציות לאירועים עם ערך

מערכת שורשה חשוון, תשפג30/10/2022

חברת סינרגיה הפקות אירועים פעילה בתחום למעלה מ-21 שנים, ומציעה מגוון עשיר ורחב של אטרקציות שונות וסדנאות לאירועים

תגיות:
צילום: freepik
מעוניינים לערוך אירוע כיף לעובדים לרגל בואם של החגים והמועדים? או שאולי אתם חפצים ביצירת יום גיבוש בלתי נשכח, כזה שיותיר את חותמו על הצוותים ויענה במדויק על היעדים? במילים אחרות אמרתם סינרגיה הפקות אירועים.

סינרגיה הפקות אירועים - https://www.sinergy.co.il הינה חברה המתמחה באטרקציות לא שגרתיות, כאלו שלא רק מקשטות את האירוע, אלא מקנות לו ערך מוסף, ידע וחוויה הנצברת אצל החוגגים והחוגגות. הסתקרנתם? רוצים לדעת יותר? בואו להכיר את מה שיש לסינרגיה הפקות אירועים להציע.

אטרקציות לאירועים
צילום: freepik
/>מאירועים רחבי ידיים כגון פסטיבלים ועד לאירועים פרטניים ואינטימיים כגון מסיבת רווקות – בסינרגיה הפקות אירועים יודעים לענות ולעלות על הציפיות.

החברה מספקת מגוון עשיר של אפשרויות לאטרקציות, כאשר עיקר התמחותה ניכר ביכולת שלה להקים מתחמים שלמים ודוכנים כחלק אינטגרלי מתוך האירוע.

אחת מן האפשרויות הבולטות של סינרגיה הפקת אירועים ניכרת בשירותי העיסוי עד הבית ועד האירוע, עם מגוון עשיר ורחב של סוגי עיסויים שונים הנערכים על ידי צוותי מעסים ומעסות מקצועיים ומוסמכים כחוק.

המתחם מאופיין במאהל רחב ידיים ומאובזר כהלכה עם מגוון עשיר ורחב של אפשרויות כגון מוזיקה שמכניסה אל האווירה, מיטות עיסוי מקצועיות ושלל אביזרים נוספים כגון במבוק אשר מאפשר להקנות אווירה של המזרח הרחוק.

לצד זאת, החברה מציעה עוד שפע של אפשרויות נוספות לבחירה לרבות מתחמי מיסטיקה מדליקים המאפשרים קריאה בקפה, בהילות, בכף היד ואסטרולוגיה, ועד למתחמי גרפולוגיה.

בנוסף לכל אלו, בסינרגיה תמצאו מתחמים ליצירה ועד למתחמי קוסמטיקה לנשים.

סדנאות לימי כיף
מומחיות נוספת בה מתהדרת סינרגיה הפקות היא ביצירת סדנאות לימי כיף לעובדים אשר מביאות עמן נימה מעט שונה.
הקו המנחה של סינרגיה הוא לכל אורך הדרך ליצוק ערך אל תוך המאורע, ועל-כן היא מציעה סדנאות חווייתיות במיוחד ושוברות שגרה. דוגמה נהדרת לכך היא סדנת NLP שנועדה לסייע לעובדים והעובדות לשנות את חייהם ולהתגבר על חסמים ומכשולים. דוגמה קרובה-רחוקה לכך היא סדנת יוגה ובה לומדים העובדים והעובדות כיצד לבצע שלל טכניקות שונות לשחרור מתחים.

לצד כל אלו, סינרגיה גם מציעה סדנאות העונות על יעדיהם של המנהלים והמנהלות כגון סדנת שפת גוף המקנה לצוותי העובדים והעובדות את היכולת להבין את הלקוחות, וזאת בעיקר עבור מחלקות המספקות שירותי מכירה.

בשיחה עם הצוות המקצועי של סינרגיה הפקות, תיהנו משירות אישי ושורה של שאלות מנחות אשר יסייעו לבנות עבורכם את הסדנה המושלמת לאירוע מושלם.

אודות סינרגיה הפקות אירועים
חברת סינרגיה הפקות אירועים פעילה בתחום למעלה מ-21 שנים, ומציעה מגוון עשיר ורחב של אטרקציות שונות וסדנאות לאירועים.
החברה מלווה כל אירוע ואירוע, ובכל היקף. מאירועים גדולים ועד לאירועים קטנים, החברה פועלת למען יצירת חוויה שונה ושוברת שגרה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה